liefde

liefde
mijn andere grote liefde....

welkom, welcome

welkom op mijn blog vol met quilt - (en een weinig andere) -verhalen.
Maak het jezelf gemakkelijk, neem er een kopje koffie of thee bij.
Een reactie mag, graag zelfs, maar is geen verplichting. ( doe ik bij anderen ook niet altijd)

welcome to my blog filled with quilt- and some other story's.
Make it cosy for yourself, take a cup of coffee or tea and enjoy.
Placing a comment is nice though no must. ( I haven't always time to do this by others too)

maandag 4 juli 2011

Dit lieve beeld zul je hier niet vaak zien.
Hoewel ze beste maatjes zijn, delen mijn twee dames toch zeer zelden één kussen!!!
This is something you won't see very often here...
Although they're mates , they don't share one pillow very often.

Elke dag ga ik zeker twee uur wandelen met mijn dames, en vooral Chanty doet dan waar ze voor gemaakt is.........


Ze verspreidt allemaal plantenzaadjes.
Maar waarom dat dan in mijn huis moet......??????

I walk my lady-dogs minimal two houres each day, and especially Chanty does then what she's build for...
Spreading seeds!!
But why that has to be in my house.....??????

Na meer dan een week haast niets doen, kan ik gelukkig weer een beetje bewegen met mijn arm.
Alleen het optillen van mijn arm gaat nog niet.
Maar dat hoeft ook niet tijdens het quilten.
Dus heb ik maar weer iets ter hand genomen.
en dat resulteert in een affo!!!!!!!
After more than a week doing almost nothing, I'm able to move my arm again.
Can't lift it up high, but that ain't necessary for quilting.
So I started quilting again!
And this is the result...my gardenparty is finished.

Ik ben zeker trots op het machine-quiltwerk....
mag er best zijn vind ik zelf!

I'm  proud of my machinequilting.
Sure it looks darn nice!!!!!

Nu zou je dus verwachten dat ik weer verderga aan mijn hexagonnen of tweets.
Met het schaamrood op de wangen moet ik bekennen dat ik aan iets anders begonnen ben...
Ach, en waarom schaamrood op de kaken?
Ik heb er eentje af, mag er weer een nieuwe komen.
Maar feit is dat ik deze voor iemand maak die begin oktober jarig is.
Het wordt een tweepersoonsquilt, dus ik kan niet veel langer wachten met eraan te beginnen.
Al duidelijk welke het gaat worden?

You should expect me know to go on with the hexagons or the tweets.
But I have to confess I started something completaly new.
But why should I be ashamed of this?
I finished one quilt so....
But fact is, this one is for someone who's birthday is in the beginning of  october ( and its one for a double bed) , so I can't wait with it much more longer.
Can you guess already what its gonna be?

Kan ik eindelijk mijn kleine snijmes eens gebruiken, handig met al die rondingen.

At last I can use my small rotarycutter, comes in handy with all those curves!!!!

De kleurencombinatie bevalt me wel érg goed.....het zal waarschijnlijk nog wel pijn gaan doen om hem af te staan als het zover is......


The combination of the fabrics suits me very well....
I think it's gonna be hard to give it away when it's finished!!!!!

Groetjes: fien

4 opmerkingen:

Carla zei

Mooie quilt heb je gemaakt Fien, en de nieuwe wordt ook weer prachtig.
De honden zijn schatten van beesten. Daar mag je best trots op zijn al hebben ze zaadjes in hun vachten.

quilting Jeannet zei

Een prachtige Affo heb je gemaakt, en heel knap dat je dat zelf op de machine doet!!

groetjes, Jeannet

Marit zei

Misschien is het een stille hint? Meer planten in huis, boompje naast het kussen om lekker onder te dutten? hahaha!

Prachtige quilt!!!! En de stofjes voor je nieuwe quilt zijn ook heel mooi! Ik vind het echt heel knap wat jij allemaal maakt!! En je hebt gelijk! Als er iets af is, mag iets nieuws gestart worden! Heb je soms ook nodig, even iets nieuws, om ook moed te vinden voor ander werk! Ik ken het wel hoor!

Terray zei

Zo te zien ben je met de weddingring quilt (of hoe dat ook mag heten) begonnen.
Mooi hoor, ook eentje die ik ook "ooit" eens wil gaan maken.
Succes ermee, voor je het weet is het oktober

Groetjes
Tertia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...