liefde

liefde
mijn andere grote liefde....

welkom, welcome

welkom op mijn blog vol met quilt - (en een weinig andere) -verhalen.
Maak het jezelf gemakkelijk, neem er een kopje koffie of thee bij.
Een reactie mag, graag zelfs, maar is geen verplichting. ( doe ik bij anderen ook niet altijd)

welcome to my blog filled with quilt- and some other story's.
Make it cosy for yourself, take a cup of coffee or tea and enjoy.
Placing a comment is nice though no must. ( I haven't always time to do this by others too)

dinsdag 19 juli 2011

schitterende give away....great give away

Even snel een berichtje tussendoor.
deze give away vind ik wel erg te gek!!!!
Vandaar dat ik em even aan jullie doorgeef.
Ik moest er wél een andere browser voor installeren (heb googlechrome genomen)
want ik kon maar geen reactie plaatsen, maar het is nu toch gelukt!
Duimen jullie mee?? Duim ik weer voor jullie!!!!!
Just a short notice for now!
I found this give away ...isn't it great??!!!!!
I wanted to share it with you.
I had to install another browser (I took google chrome) because I couldn't get a reaction placed with
explorer.
But now it works perfect!
Good luck for the ones that joine in!!!!!

Groetjes: fien

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...