liefde

liefde
mijn andere grote liefde....

welkom, welcome

welkom op mijn blog vol met quilt - (en een weinig andere) -verhalen.
Maak het jezelf gemakkelijk, neem er een kopje koffie of thee bij.
Een reactie mag, graag zelfs, maar is geen verplichting. ( doe ik bij anderen ook niet altijd)

welcome to my blog filled with quilt- and some other story's.
Make it cosy for yourself, take a cup of coffee or tea and enjoy.
Placing a comment is nice though no must. ( I haven't always time to do this by others too)

zondag 16 oktober 2011

AAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFF(o)

Eindelijk dan!!!!
 De quilt voor schoonzus is af!!!!!
Niet perfect, maar toch ben ik er apetrots op.....
Hier ligt ie op mijn eigen bed....zie je, als schoonzus er niets mee kan past ie hier ook heel mooi!!!!!
At last!!!!!
My SIL's quilt is finished!!!!
it ain't perfect but I'm very proud of it........
here it's lying on my own bed....you see, when my SIL doesn't know what to do with it, no problem, it fits very well on my bed!!!!

En nog even een foto van het doorquiltwerk want dat zie je niet goed hier
Dit is gewoon op mijn eigen PFAFFje gedaan.....heerlijke machine!!!!!


and here a picture of the quilting done on it.
with my domestic PFAFF....I love my machine!!!!!

Dat houdt in dat ik eindelijk weer tijd ga hebben voor andere quiltdingen.
En natuurlijk voor het lezen van andere blogs......jee, ik lig nu toch wel weer een paar weken achter.
Dus pas maar op, let op je woorden....Fien komt er weer aan!!!!!!

So now I'm having more time again for quilty things.
Ánd ofcourse for reading other people's blogs again...........I'm weeks behind now.
So be careful...mind your words........Fiens coming back again!!!!!!

Maar ik wil jullie deze niet onthouden.
Een schatje!!!!!
Ik kreeg em kado van hun, helemaal uit duitsland

But first I want to share this with you.
Adorable!!!!
I've got it as a present from this couple ...al the way from germany

Van dat snoetje word je toch vrolijk!!!!!


That snout makes you feel happy now doesn't it!!!!!

Groetjes; fien

5 opmerkingen:

Marie-José H zei

Oh Fien, wat is hij mooi. Maar dames (en natuurlijk ook voor heren) in het echt is hij veel mooier. Haha maar zeggen we dat niet altijd? Maar Fien, je had een mooiere close-up van het quiltwerk moeten maken. Dit doet niet echt recht aan al die mooie veren. En dat op een huis-tuin-en-keuken Paffie. Ik snap nog niet waar je al die meters tussen hebt gepropt:-)

Marijke zei

Wauw wat een schitterende quilt is dit geworden wat een mooi doorquiltwerk!!!
groetjes Marijke

Hubertine zei

Wat een schitterende quilt!! Je schoonzus zal daar héél blij mee zijn!!!!!
Groetjes, Hubertine

Carla zei

De quilt is heel erg mooi geworden. Ik ben jaloers op je schoonzus die zo'n mooie quilt krijgt.
De varken is heel erg leuk.
Groetjes Carla

Marit zei

Hij is echt prachtig, heb je nog snel gedaan! Vond hem in het echie helemaal super!!!

Raar stel trouwens hoor, waar je dat lieve varkentje van hebt gekregen ;-)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...