liefde

liefde
mijn andere grote liefde....

welkom, welcome

welkom op mijn blog vol met quilt - (en een weinig andere) -verhalen.
Maak het jezelf gemakkelijk, neem er een kopje koffie of thee bij.
Een reactie mag, graag zelfs, maar is geen verplichting. ( doe ik bij anderen ook niet altijd)

welcome to my blog filled with quilt- and some other story's.
Make it cosy for yourself, take a cup of coffee or tea and enjoy.
Placing a comment is nice though no must. ( I haven't always time to do this by others too)

zaterdag 17 maart 2012

Lang zal ze leven en proficiat

Tis me toch wat deze week!!!!
Eerst mijn verjaardag gevierd.......nouja gevierd....eigenlijk heel rustig allemaal.
Er zijn veel mensen uit de familie net nu op vakantie dus ik heb de festiviteiten maar opgeschort tot volgende maand.
Dan vieren we de verjaardagen van mij en DH tegelijk.
Intussen zit ik hier wel nog met volle teugen te genieten van het schitterende boeket bloemen dat ik kreeg van DH!!!!!
Het was nog even zoeken naar een vaas waar die in paste.....
Maar een grote pot waar normaal een orchidee in woont bracht uitkomst.

What a week it is this week!!!!
First of all I celebrated my birthday....not with a big party.....
A few familymembers are on a holiday so I decided to wait with the party untill next month, when DH also has his birthday...then we can celebrate it together!!!!
Meanwhile I'm sitting here enjoying the very very BIG bouquet of flowers I've got from DH!!!!
I had to search for a vase that was big enough to hold it.
At last I took the big pot that's normally the home of an orchid....it was the only pot that fitted the flowers!!!!

Kijk toch eens naar die mooie, tere kleuren!!!
Passen die niet wonderwel bij het mooie lente (bijna zomer-) weer van de laatste twee dagen???

Just watch those beautiful, delicate, colours!!!!!
They're just right with the beautiful sunny springweather we've  had for the last two days


Dat mooie weer doet kaya ook veel goed, ze wandelt alweer een flink eind mee.
Ze zal wel niet meer helemaal de oude worden, maar het ziet er toch al veel beter uit nu!!

That beautiful weather also is very good for kaya, she walks along very well again.
Not as good as new, but better day by day!!!!

Terug naar mijn verjaardag.......
afentoe val ik ook weleens voor een niet-quilterig kado
Ik had er al vaker naar gekeken maar nu was ie wel zover afgeprijsd dat ik het de moeite waard vond om em te kopen.....euhhh te KRIJGEN natuurlijk;-)
Back to my birthday....
Sometimes I ask for as not-quilting present!
I've been looking at it for a while , but now it was such a great offer for it, I just had to buy....uuh get it ;-)

Om toch nog een beetje feestelijkheid te hebben ben ik donderdag bij mijn quiltvriendin op bezoek geweest.
Dat werd dus een minibee met gebak en kadootjes!!!!!!

To have a little party I went to my quilting matey.
It was like a minibee but then with pastry and presents!!!!!

En was de verpakking al mooi...de lapjes zijn werkelijk prachtig!!!!

The wrapping looked very beautiful but the fabrics are stunning!!!!!

En als je dan ff goed kijkt zie je het quiltwerk van mijn bruine quilt,  onder de stofjes .
het middenstuk en de binnenrand zijn af....nu de border nog!!!!

When you watch carefully you can see the quilting I've done on my brown quilt.
The centre and first border are finished, now I need to do the border!!!!!

Morgen maar eens proberen er wat tijd voor vrij te maken, tenslotte is het in amerika National quilting day...tis namelijk de derde zaterdag van maart en dan wordt het quilten weer eens goed in de belangstelling gebracht.
als eer aan het mooie handwerk van vroeger, tegenwoordig en hopelijk ook in de toekomst....een goed streven vind ik!!!!

Í want to try to make some time tomorrow for some quilting...after all it's the third saturday of march...national quilting day in america.
A tribute to the art of quilting in past , present and hopefully the future!!!

en dan over eer gesproken.....gisteren kreeg ik een brief van de OEQC waarin ik gefeliciteerd werd!
Neeeeeeee, niet met mijn verjaardag, dat weten ze daar niet.
Maar wel gefeliciteerd met het feit dat mijn quilt geaccepteerd is voor veldhoven!!!!!
En hoewel ik het eigenlijk wel verwachtte (heel bescheiden) is het toch leuk om het nu ook zwart op wit te hebben!!!!!

Talking about a tribute....yesterday I recieved a letter from the Open European Quilt championship .
My quilt has been accepted !!!!
although I did expect it to be accepted (how modest can you be) It's great to see it in writing now!!!!

zondag gaat het waarschijnlijk weer een beetje regenen.
en voor de mensen die daarvan in een depressie raken nog even deze...( als je net 53 bent geworden mag je wel een beetje ondeugend zijn;-))

We probably get a little rain on sunday.
Some people may get a little depressed with it, so for them.....( when you just turned 53 you are allowed to get a little naughty I think ;_))

BAZINGA!!!!!!

Groetjes: fien

2 opmerkingen:

Klaske zei

Nog gefeliciteerd Fien!!
Fijn weekend

Annemieke zei

Gefeliciteerd Fientje met het bereiken van deze fantastische leeftijd!! Maak er een mooi jaar van!

Enne.... dat jouw quilt geselecteerd is verbaasd mij ook helemaal niet!!!
Hij is supermooi, jammer dat Veldhoven zo ver weg is want ik zou hem graag eens in het echt bewonderen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...