liefde

liefde
mijn andere grote liefde....

welkom, welcome

welkom op mijn blog vol met quilt - (en een weinig andere) -verhalen.
Maak het jezelf gemakkelijk, neem er een kopje koffie of thee bij.
Een reactie mag, graag zelfs, maar is geen verplichting. ( doe ik bij anderen ook niet altijd)

welcome to my blog filled with quilt- and some other story's.
Make it cosy for yourself, take a cup of coffee or tea and enjoy.
Placing a comment is nice though no must. ( I haven't always time to do this by others too)

dinsdag 3 mei 2011

leeg........

wat saai......zo'n grote lege plek aan de muur!!
Want zo ziet het er uit nu mijn quilt naar Veldhoven is gebracht..........
Vanmiddag zijn mijn quiltvriendin en ik onze quilts naar hun nieuwe adres gaan brengen.
Tot en met 8 mei hangen ze op de open europese quiltkampioenschappen in Veldhoven.
Hopelijk krijgen ze daar heel veel bezoek...en liefst ook nog wat positief commentaar ;-)
Het was wél met kriebels in de buik hoor....dat afgeven van de quilt daar, en dat voor de aller-aller eerste keer.

Ppffff how boring it looks...such a big white, empty spot on the wall!!
because that what it looks like now that I brought my quilt to Veldhoven........
Today my friend and I brought our quilts to their new adress.
Untill 8th may they are hanging on the open european quilting championship in veldhoven.
I hope they get a lot of visitors over there......and some positive critics ofcourse ;-)
It felt a bit strange...leaving my quilt there, for the very first time.......

Dan even een paar dagen terug in de tijd.........allemaal naar de royal wedding gekeken?
Ik heb ook iets ervan gezien, niet helemaal...maar genoeg om de mooie bruid te bewonderen, met haar prachtige jurk!!!!!
Maar er was ook iets anders wat me opviel..........voor een koninklijk huwelijk eigenlijk wel wat laagbijdegronds....namelijk, de cosmativloer van het altaar van de westminster abby.
Voorheen lagen daar altijd matten op, omdat de vloer tamelijk beschadigd was, maar deze is gerestaureerd en was nu dus in volle glorie te bezichtigen!!!!
Schit-te-rend!!!!!


En dat geeft mijn cosmatiring-quilt nu dus wel ff een konunkluk tintje!!!!!

A few days back in time.....did you watch the royal wedding????? (together with billions of other people?)
I saw some flashes of it, not all of it.....but enough to admire the beautiful bride, in her gorgeous dress!!!!!!
But something else cought my very eye.......somewhat  low-to-the-ground for a royal wedding.......but the oh so beautiful cosmatifloor of the altar of the westminster abby.It is AWSUM!!!!!!
It used to be covered up with rugs, because it was badly damaged but they restored it and it was visible in all its glory now!!!!
Sure gives my cosmatiring-quilt a bit of a royal touch now ;-)

En nu verwachten jullie natuurlijk weer een tweets-update!
Jammer maar helaas.....niets te tweeten vandaag.
Ik ben al enkele dagen bezig met het doorquilten van mijn garden party.....en om hier nou elke keer een foto van wéér 100 meter machinequilten te laten zien lijkt me tamelijk vervelend!!!!
Tis trouwens ook een beetje gekkenwerk dat doorquilten.......
ik naai eerst papier vast op de stof............om het er vervolgens weer vanaf te pulken.......hoe gek kun je zijn hihihihiihihihihi

And now you're expecting another update of my tweets.
Sorry but no......no tweeting today!!
I'm still busy quilting my garden party for the last few days.....and it doesn't look like a good idea to put a foto here for every 100 yards of quilting I 've done...bit boring!!!
by the way...that machinequilting is a bit fool's work......
First I sew all that paper to the fabric.....and then I pull it off  again!!!!....Hiow crazy cn a persoon get!!!!! hihihihihi

Groetjes: fien

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...